KESKUSTELUT > RISTIKOT > HS KUUKAUSILIITE SYYSKUU 2026

12627. HS kuukausiliite syyskuu 2026

Owlie5.9.2026 klo 13:26
Avataan keskustelu.
Luvattoman paljon outoja kirjainyhdistemiä, jotka kuitenkin löysivät selityksen . Toki yksi jäi tajuamatta. En tykkää tällaisista.
2. Mikkeli5.9.2026 klo 17:44
Keskellä alhaalla minulla on täyttä sekasotkua. Arvoituksia ovat islamia, lipunkuva, massaa, luihu jne. Siksipä pääkuvasta alaspäin suuntaavien sanojen loputkin ovat ihan haussa. Yleensä selvitän HS Kuukausiliitteen ristikon jokseenkin vaivatta, mutta nyt ei valkene. Ei millään.
3. Jiikoo5.9.2026 klo 18:48
Ei mahdottomimmasta päästä, kahdessa kohtuupituisessa istunnossa täyttyi, jopa ymmärrettävästi. Ennuste olisi ainakin minulla ollut paljon huonompi. jos avusteita ei olisi ollut käytettävissä. Avainnimen viimeiselle (risteävän sanan ohjaamalle) kirjaimelle en äkkiä löytänyt vahvistusta, eräs toinen kirjain ei olisi vahvistuksia edes vaatinut.

Triviaa olisi saanut olla vähemmän, oivallettavaa enemmän.
4. Kuukkeli5.9.2026 klo 20:05
Lainaus: 2. Mikkeli 5.9.2026 klo 17:44
Keskellä alhaalla minulla on täyttä sekasotkua. Arvoituksia ovat islamia, lipunkuva, massaa, luihu jne. Siksipä pääkuvasta alaspäin suuntaavien sanojen loputkin ovat ihan haussa. Yleensä selvitän HS Kuukausiliitteen ristikon jokseenkin vaivatta, mutta nyt ei valkene. Ei millään.
Sama täällä
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *