KESKUSTELUT > RISTIKOT > SK 35
12622. SK 35
Mp28.8.2026 klo 13:38
Kun kerran lehdessä kysyttiin, kuinka monen ristikkoon mahtaa sopia, vastaan: minusta 1+ on juuri kohdallaan.2. Vanha starbu28.8.2026 klo 15:30
Helppo oli, tosi helppo suhteessa Kalpan normitasoon ja erittäin viekkaisiin vihjeisiin.Ykkönen mun mielestäni.
3. Siru28.8.2026 klo 17:02
Ihan kiva ykkönen!
4. Eikka28.8.2026 klo 17:12
Ihan ansaitsee plussansa, vaikkapa harmaiden ansiosta. Vihjeiden aatelinen oli ”sotilasainesta”.
5. Tallukas29.8.2026 klo 11:24
Kun täällä kerrottiin ristikon olevan helppo, uskaltauduin täyttämään sen netissä siellä, mistä ratkaisu lähetetään. Nimittäin painettu lehti ei ehtinyt tulla laatikkoon ennen viikonloppua ja tulee siis ehkä vasta tiistaina. Täyttyihän tuo. Kahta kohtaa mietin vähän enemmän - sinisiä silmälaseja ja kaakkoiskulman kuvaa, jota en ymmärtänyt ruudusta ollenkaan. Nytkin pelkään vielä, että ruudukko on kirjoitellut omiaan, kun se vie milloin alas, milloin oikealle eikä sinne, minne minä tarkoitan. Yleensä täytän ristikon nettiin vasta puhtaaksi ratkottuani sen käsin ja tarkistan tarkkaan, että vaakarivit on täytetty sen mukaan, mitä käsin olen saanut aikaan - myös yksittäiset kirjaimet. Ruudulla pystyrivejä on vaikea tarkistaa. Vaakariveistä vielä pystyy käymään läpi sen, että täytetyillä sanoilla on jokin merkitys.
KOMMENTOI