KESKUSTELUT > RISTIKOT > IS VIIKONLOPPU 27.-28.6.2026
12575. IS Viikonloppu 27.-28.6.2026
Ylläpito26.6.2026 klo 12:18
Huomenna Vuokilalta ja Kärkkäiseltä kovis 3 miikka, Pallonen/Kärkkäinen futisaiheinen pehmis, Lahtiselta piilis. Kärkkäinen kirjoittaa akatemiapalstalla reiluudesta.2. Joutilas27.6.2026 klo 18:11
Taas oikein mukava ratkottava, vaikkakin vaikeusarvio mielestäni pahasti yläviistoon.Omilla tiedoilla ja älyämisillä selvisin, siitä laatijalle plussat. Kiitos!
3. pelaaja27.6.2026 klo 18:59
Koviksessa piristävä, mielenkiinnon herättävä ulkoasu. Niinpä Kimin sanoin: tästä on hyvä jatkaa.
4. faketaxu27.6.2026 klo 20:30
Tyylikäs ja omaperäinen kakspuokki oli tämä. Olin jo moittimassa virheestä motitus-vihjeessä mutta pelastuin viime hetkellä.
5. Jiikoo28.6.2026 klo 22:23
Lainaus: 4. faketaxu 27.6.2026 klo 20:30"Tyylikäs ja omaperäinen kakspuokki oli tämä. Olin jo moittimassa virheestä motitus-vihjeessä mutta pelastuin viime hetkellä."
Huuli pyöreänä olin minäkin, mutta loisteliaaksi harhautukseksi oli sitten pakko tulkita, aplodeja ropisee!
Tässä oli usean helpohkon avauskohdan ohella vaikeuttakin riittämiin (ainakin minulle), joten rankkaus 3- kaiketi kohdallaan. Vietin laatuaikaa.
6. PM29.6.2026 klo 23:15
Koviksen ratkonta osui tämän iltapäivän helletunneille, joista huolimatta tai niiden takia pääsin omin avuin päätyyn asti. Tai ainakin luulen niin, myönnettävä on, että edelläkin mainittu vihje odottaa vielä avautumistaan. Tai itse asiassa avautui juuri nyt ennenkuin ehdin saattaa postaukseni matkaan. Juuri noinhan se on! Olin ratkonut piilokirjainta myöten kohdan oikein!Vielä haluan lisätä, että luin suurella mielenkiinnolla tämänkertaisen Ristikkoakatemia-kirjoituksen. Sen tuntui osuvan tosi hyvin, olen varsin pitkälle samaa mieltä! Ja tässä koviksessa esim. vihjeen ´Pink Floyd´ilta´ ratkaisusanan löysin juuri kuten kirjoitus kuvaa.
KOMMENTOI